poniedziałek, 1 kwietnia 2013

50. relacja wielkanocna

      Większość z Was spędza święta według tradycji, bierze pod uwagę każdy z dni, które mają po sobie następować i przynosić symbole Wielkiej Nocy. U mnie otoczka wokół tego totalnie prysnęła już kilka lat temu w rodzinnym domu, a teraz tutaj to kontynuuję - choć nie ukrywam, że dążę do tego, aby przygotować kilka dań, usiąść wspólnie przy stole i cieszyć się swoją obecnością w te kilka wolnych dni.
      W tym poście chciałam podzielić się z Wami tym co wylądowało u mnie na talerzu podczas śniadania/obiadu wielkanocnego. Prócz tego upiekłam tradycyjne ciastka nazywane przeze mnie mazurkami na bazie amoniaku, które zasłużyło na osobny post na blogu, ponieważ przepis ten podejrzewam  jest większości nieznany.

jajka faszerowane wędzonym łososiem z koperkiem -
12 ugotowanych jajek
200 g wędzonego łososia
3 łyżki siekanego świeżego koperku
2 łyżki majonezu









                                        żurek - 


1,2 l wody;
kość wołowa;
kostka warzywna
marchew
ziemniak
cała cebula
2 ząbki czosnku
smażony boczek
smażona biała kiełbasa
ugotowane jajo
majeranek
chrzan
śmietana do zup
                    




grillowana biała kiełbasa z boczkiem -
biała kiełbasa surowa
boczek w plastrach










roladki z kurczaka faszerowane -
3 piersi z kurczaka
papryka
szynka parmeńska
cheddar
sos sojowy
oregano





     

     Mimo końca tych świąt mam nadzieję, że jeszcze ten dzień spędzicie jak poprzednie w spokoju i w gronie najbliższych zaufanych Wam osób. 

3 komentarze:

  1. Pycha!
    A mam pytanie: ile u Ciebie gram ma przeciętna porcja makaronu na 1 osobę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda porcja wygląda inaczej ze względu na to, że każdy z osobna je inne porcje - jednak jeśli miałabym określić wahałoby się między 90/120gram

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur