środa, 6 marca 2013

033. spaghetti z tuńczykiem

     Ostatnio uparłam się na makarony różnego rodzaju, co najmniej dwa razy w tygodniu musiałam go przyrządzić. Powiedziałam sobie, że to ostatnie makaronowe danie w tym tygodniu, bo co za dużo to nie zdrowo. Żeby nie było zbyt nudno, postawiłam dzisiaj na wersję rybno-pikantną.




składniki potrzebne na 2 porcje:
- 200g makaronu
- tuńczyk z puszki w sosie własnym;
- 5 pomidorów koktajlowych;
- czerwona cebula;
- ząbek czosnku;
- oliwa
- tabasco;
- łyżka koncentratu pomidorowego;
- pieprz; 









sposób przygotowania:
    Makaron gotujemy w osolonej wodzie, na patelni rozgrzewamy oliwę. Siekamy czosnek, cebulę kroimy w piórka - wrzucamy na patelnię. Dorzucamy do tego tuńczyka doprawiamy pieprzem, smażymy ok 3 minuty  - wrzucamy pomidorki oraz wkrapiamy kilka kropel tabasco. Ugotowany makaron wrzucamy na patelnię. Dwie łyżki koncentratu rozrabiamy z małą ilością wody, dolewamy do makaronu - podsmażamy. Gotowy makaron idealnie nadaje się na szybki obiad, ponieważ jest ekspresowy w wykonaniu.













bon apettit!

3 komentarze:

  1. Ja jestem wielką miłośniczką makaronów i też czasami przesadzam z tymi makaronowymi przysmakami. Jednak jest tyle przepisów na sosy i wszelakie dodatki, że wprost nie mogę się powstrzymać.
    Pikantnej wersji rybnej nie próbowałam - zazwyczaj, kiedy robię makaron z rybą, ma on dość delikatny smak.

    Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do wykorzystania ostrych przypraw do dań makaronowo-rybnych na pewno znajdziesz swój smak :)


      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Uwielbiam makaron z tuńczykiem. To takie lekkie, zdrowe danie, które zasmakuje chyba każdemu i nadaje się na każdą okazję... Jeśli umie się go podać tak ładnie, jak Ty ;) Mój zwykle, choć smaczny, wygląda niezbyt reprezentacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur