poniedziałek, 25 marca 2013

045. wędzona pierś kurczaka na mieszance sałat z pomidorami i mozarellą


   Trzeba nadrabiać zaległości i powoli wstawiać po kolei dania, które przygotowywałam kilka dni wcześniej. 

   Sałatka smaczna i prosta w wykonaniu - wystarczy zaledwie kilka minut i macie gotowy posiłek. Wydaje mi się, że możecie śmiało zamienić kilka składników na te, które będą Wam odpowiadać -jednak moim zdaniem nie trzeba jej w ogóle modyfikować.




składniki potrzebne na porcję:
- garść ulubionej sałaty ( w moim wypadku były to:
sałata lodowa, rukola, endywia, rzymska);
- pół wędzonej piersi kurczaka;
- 5 pomidorków koktajlowych;
- 3 kulki mozarelli;
- orzechy piniowe;
- jogurt naturalny;
- sól;
- pieprz.



sposób wykonania:
    Do jogurtu mielimy pieprz, dodajemy sól - odstawiamy do lodówki. Pierś kroimy na paski, pomidory oraz mozarellę na połówki. Sałatę układamy na talerzu, następnie układamy mięso, pomidory oraz ser - polewamy jogurtem. Na koniec posypujemy orzechami.



bon apettit!























     Chciałam się również pochwalić, że w końcu 
dotarł do mnie zestaw, który wygrałam podczas 
akcji - Kulinarne Inspiracje. Cieszę się, że jako
 początkująca blogerka kulinarna zostałam
 wyróżniona w takim 'mini konkursie' :).




2 komentarze:

  1. Pyszności, przepadam za wędzonym kurczakiem :) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur