wtorek, 9 kwietnia 2013

056. pancakes bez wody gazowanej z syropem klonowym

        Z góry zakładałam, że za każdym razem robiąc naleśniki bądź pancakes lepiej byłoby ażebym miała wodę gazowaną - nic bardziej mylnego. Kiedyś, gdy brakowało mi jakiegoś produktu - zwyczajnie rezygnowałam z posiłku na rzecz innego - teraz szukam alternatyw - a nuż znajdę coś o wiele lepszego w smaku.
       Dodatkowo zaopatrzyłam się w syrop klonowy i muszę przyznać, że smak mnie zaskoczył na mega pozytyw.



składniki na ok 12 pancakes :
- 2 szklanki mąki;
- 200 ml mleka;
- 2 łyżki proszku do pieczenia;
- 2 łyżki cukru waniliowego;
- 2 jajka;
- łyżeczka sody;
- olej słonecznikowy.

+ syrop klonowy
+ banan


sposób wykonania:
    Wszystkie składniki prócz oleju łączymy ze sobą. Na małej patelni rozgrzewamy olej, następnie wylewamy odpowiedniej grubości ciasto. Upieczony placek odsączamy z nadmiaru tłuszczu. Gotowe pancakes podajemy z bananem i syropem klonowym.


bon apettit !

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur