wtorek, 21 kwietnia 2020

066. powrót po kilku latach rozłąki.

      Witam Was moi Drodzy czytelnicy. Po kilku latach przerwy postanowiłam znów dzielić się swoimi umiejętnoścami kulinarnymi. Co robiłam, gdy mnie tutaj nie było? Bardzo wiele - jednak pasja do gotowania była ze mną nie przerwanie - brakowało mi jedynie czasu by prowadzić bloga - teraz to się zmieniło i zdecydowałam, że znów tutaj wrócę z nową energią i pomysłami.
       Czego możecie się spodziewać ? Ciekawych przepisów, idei jak ułatwić sobie pracę w kuchni - tak, żeby ktoś z małym doświadczeniem poradził sobie z przepisami i wybrnął z nich całkiem nieźle.
       Stopniowo będę udostępniała przepisy i zachęcała Was do gotowania dań zdrowych, smacznych, a zarazem prostych. Sama jestem zwyczajną pasjonatką jedzenia i pichcenia. Może to Was skłoni do pozostania tutaj na dłużej. Więdząc, że zaczynałam od mało złożonych dań teraz czuję się w kuchni jak ryba w wodzie - Wy też możecie!
   

    W niedługim czasie zaprezentuję kolejny post - bez zwierzania się, a z super przepisem :).

2 komentarze:

  1. Super że wróciłaś, masz mega talent. Często korzystałam z twoim przepisów i zawsze mi wszytsko pysznie wychodziło .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jest mi niezmiernie miło czytać takie komentarze :)
    To napędza do dalszego działania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur