środa, 13 marca 2013

038. naleśniki z kaszy manny

         Mój dzień zaczynam dość późno, dlatego też każde śniadanie jadam na lunch, lunch na obiad, a obiad na kolację. To pierwsza rzecz jaką dziś stworzyłam, jednak to nie koniec :)!




składniki potrzebne na około sześć naleśników:

- 200 g mąki pszennej;
- 150 g kaszy manny;
- 150 ml wody gazowanej;
- 200 ml mleka
- 25 g roztopionego masła;
- łyżka cukru waniliowego;
- szczypta soli.





sposób wykonania:
    Wszystkie składniki dodajemy do siebie, mieszamy do uzyskania gładkiej masy. Nagrzewamy patelnię i robimy naleśniki. Naleśniki można zjeść z ulubionymi owocami, dżemem lub czekoladą. 




bon apettit!

3 komentarze:

  1. Obiad na kolację - skądś to znam. ;) Takimi naleśnikami na pewno bym nie pogardziła. Raz jeden w życiu robiłam z manny... I zakochałam się w ich smaku :) Polecam Ci też placuszki z manny.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie sądziłam że to takie proste. przepis oczywiście ląduje w zakładkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursor pochodzi ze strony profilki.com.pl/jedzenie_i_picie/jedzenie/ciacho.cur